Strategia

Nadrzędnym celem strategicznym Grupy jest dostarczenie klientom w 2020 roku ponad 1,9 tys. domów, z których ponad 95% zostanie przekazanych w standardzie wykończenia „pod klucz”.

Przewidywana dynamika wzrostu segmentu domów wykończonych w standardzie „pod klucz” jest najwyższa na rynku spośród wszystkich kategorii domów jedno- i dwurodzinnych, wobec czego Grupa zamierza koncentrować swoją działalność w tym obszarze, skupiając się na projektach z tzw. średniej półki cenowej. 

Główne cele strategiczne Grupy to:

    1. Umacnianie pozycji rynkowej w Niemczech, jako lidera segmentu domów „pod klucz”, skąd ma pochodzić główna część wzrostu biznesu. Udział przychodów Grupy z rynku niemieckiego, który w 2017 roku wyniósł 87,4%, może w kolejnych latach ulec obniżeniu ze względu na dynamiczny wzrost sprzedaży na innych rynkach, jednak Niemcy pozostaną dla Grupy strategicznym rynkiem działalności.

    2. Zdobycie istotnej pozycji w tym segmencie na innych rynkach, na których jest już obecna, tj. w Wielkiej Brytanii i w krajach alpejskich.

    3. Potencjalna ekspansja na nowe rynki geograficzne w przyszłości, na przykład na rynki skandynawskie, przede wszystkim Szwecji i Norwegii. 

    4. Ciągła poprawa marży EBITDA, poprzez uzyskiwanie efektu skali i ścisłą kontrolę kosztów.